Wegdromen naar zwoele zomerdagen met de bohemian IKEA SOMMAR 2017 collectie

De zomer hangt in de lucht! Met de nieuwe SOMMAR 2017 collectie heeft IKEA alles wat je nodig hebt voor een onvergetelijke zomer in ware bohemian stijl: kleurrijke katoenen stoffen, tuinmeubilair, lantaarns, picknickmanden en zo veel meer. Producten die perfect zijn voor avonturen aan zee, een magische overnachting in het bos of een warme zomer in de stad. De SOMMAR 2017 collectie is nu beschikbaar in de IKEA woonwarenhuizen.

Zomerse en zachte oase

In de IKEA SOMMAR 2017 collectie vind je alles wat je nodig hebt om je zomerse toevluchtsoord in te richten: kleurrijke kussens, vrolijke vloerkleden en prachtige gordijnen.

Kussens kan je nooit genoeg hebben: ze zorgen voor comfort en gezelligheid in je eigenste boomhut en zijn essentieel voor een knusse picknick. De kussenovertrekken uit de IKEA zomercollectie hebben op iedere zijde een ander verrassend design en zijn ideaal voor buitengebruik.

Geef je zomerse avonturen een zacht randje met de SOMMAR 2017 vloerkleden die speciaal gemaakt zijn voor buiten. Laat je creativiteit de vrije loop en bouw je eigen geïmproviseerde tent met de SOMMAR 2017 gordijnen.

Sfeer in de schemering

Aan het einde van een warme zomerdag is het fijn als je wat sfeer in de schemering kan creëren. De trendy SOLVINDEN lampen zorgen voor een vleugje magie tijdens die mooie zomernachten. Bovendien passen ze in de groene levensstijl omdat ze op zonne-energie werken: leuk voor op de picknicktafel of als originele tuinverlichting.

Nood om even te ontsnappen aan het hectische leven? Kies voor het comfortabele meubilair uit de MASTHOLMEN serie om volledig te ontspannen. Gemaakt van rotan, een 100% hernieuwbaar materiaal, en behandeld met een speciale coating die het beschermt in alle weersomstandigheden.

Voor iedereen die van de zon wil genieten, is de TORHOLMEN ligstoel de ideale partner. De hoofdsteun heeft vier standen, voor precies de juiste hoek om te dutten, te dagdromen of ijsthee te slurpen. Beleef het ultieme zomergevoel terwijl je lekker wegdroomt tussen de kussens. Ook de RISÖ hangmat is perfect om even te genieten van de rust. Maak een bed tussen twee bomen en schommel de dag uit.

Ontdek in het persdossier hoe jij ten volle van de zomer kan genieten.

Laat je onderdompelen in de zomerse beelden op de IKEA Media Gallery.

Persdossier.pdf

PDF - 5.4 Mb