#AlleBeetjesHelpen: hou het thuis gezellig warm met de '19°-collectie' van IKEA

ZAVENTEM, 5 december 2022 – ​ Zowel thuis, op kantoor als op school zetten we de verwarming deze winter bewust enkele graden lager. Reden te meer om het binnen extra warm en gezellig te maken. Laat je inspireren door onze selectie producten waarbij je een knusse thuis kunt creëren, ondanks dat de verwarming op 19° staat. Vanaf 5 december spelen deze gezellige accessoires meteen ook de hoofdrol in onze nieuwe campagne waarin we iedereen willen aanmoedigen om samen met ons de winter op knusse wijze te trotseren. Gezelligheid op nummer één!

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

Energie besparen, gezelligheid bewaren

Nu we deze winter met zijn allen de verwarming op 19 graden of minder zetten om energie te besparen, genieten we des te meer van een warm dekentje, een sfeervol verlichte ruimte of nog een zacht tapijtje om de voeten warm te houden. Met de volgende knusse en betaalbare accessoires helpt IKEA je om thuis de gezelligheid te bewaren én op knusse wijze energie te besparen. ​

• Niets zo zacht als een ULLERSLEV schapenvacht – €39,99
  • Gezelligheid troef met de INGABRITTA plaid – €29,99
  • Warme voeten met de TÅSJÖN pantoffels – €3,50
  • Knuffelbare kussenovertrek VÅRELD - €5.99 / SANELA - €6,99
  • Sfeervolle gloed met de SOLHETTA LED-lamp - €2.29/2stuks
  • Hou de warmte binnen met BLÅHUVA gordijnen - €59.99

Campagne ‘#AlleBeetjesHelpen - Samen knus de winter door’

De komende weken zal je deze knusse IKEA producten nog geregeld zien verschijnen. Vanaf 5 december spelen ze immers de hoofdrol in de gloednieuwe online campagne waarin ze de kijker al zingend aanmoedigen om samen knus de winter te beleven en dus niet op gezelligheid te besparen. ​ ​

Voor productaanvragen, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
[email protected] ​