Beleef zowel binnen als buiten een stijlvolle zomer met de nieuwe IKEA collectie

April News

IKEA viert de zomer - of dat nu in je huiskamer, tuin, terras of op het strand is. De nieuwe collectie is geïnspireerd op zomerse activiteiten en werd gemaakt van duurzame materialen. IKEA stelt een reeks betaalbare producten voor die je een zomers gevoel bezorgen, en die je thuis, zowel binnen als buiten, net dat tikkeltje comfortabeler, gezelliger en stijlvoller maken. De zomercollectie is vanaf april beschikbaar in de Belgische IKEA winkels en op IKEA.be.

Alle beelden in hoge resolutie zijn beschikbaar in de IKEA Media Gallery.

STIJLVOL DE ZOMER IN ​

De trendy TRUBBNATE lamp - een heruitgave van de IKEA design klassieker - helpt je om je leefruimte op te fleuren met aangenaam gediffuseerd licht. Door zijn eigenzinnige vorm creëert de lamp bovendien speelse licht- en schaduweffecten. Het zachte TVINGSTRUP tapijt is niet alleen stijlvol en duurzaam, maar ook omkeerbaar. Zo geef je je ruimte in een handomdraai een nieuwe look. Niet zomers genoeg? Zet dan je favoriete zomerbloemen in de kijker in de PADRAG vaas. Trouwnes, zonder bloemen is deze vaas ook een mooi item in je interieur. Droom na een lange zomerdag lekker weg in de PIMPERNOT lakens vervaardigd uit 80% duurzaam katoen.

LEKKER WEGDROMEN IN DE ZON

De meest eenvoudige manier om in zomerstemming te komen? Een picknick met familie en vrienden! Deze collectie bevat enkele handige producten zodat je je gemakkelijk overal kan installeren, zij het in je tuin, op het strand of in het bos. Stal je lekkere hapjes en drankjes uit op het FJÄLLMOTT picknickdeken en leg je neer op het FÄLTMAL kussen voor een comfortabele namiddag in de zon. Begint het tegen de avond wat af te koelen? Geen zorgen, ditzelfde FÄLTMAL kussen ontplooit zich tot een deken dat je heel de avond warm houdt. Neem voor het ultieme comfort meerdere kussens mee, die je in verschillende kleurrijke HILDAMARIA kussenhoezen kan steken

DUURZAME ZOMER

Duurzaamheid speelt een belangrijke rol in deze nieuwe zomercollectie. De HERVOR/HALLVI kussenhoezen geven je huis een stijlvolle en unieke touch. Het zijn bovendien kussens met een verhaal: ze werden handgeweven door vrouwen in de Indische sociale onderneming Rangsutra die vrouwen in ambachtsberoepen ondersteunt. Ook de VOXLÖV stoel, gemaakt van bamboe en gedraaid papierkoord, is een milieuvriendelijke, maar ook een comfortabele en smaakvolle keuze. De smaak te pakken met bamboe? Deze collectie bevat de eerste bamboe keukenfronten bij IKEA. De strakke en moderne FRÖJERED kasten zijn ideaal om een minimalistische Scandinavische look te creëren.

Ontdek de volledige zomercollectie in het uitgebreide persdossier hieronder:

Persdossier - April News

PDF - 13 Mb

Voor productaanvragen, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:

Persdienst IKEA België
[email protected] ​