Creëer net zoals Milo, de nieuwe ster van de gelijknamige telenovelle op VTM, een IKEA boho-chic slaapkamer bij je thuis!

ZAVENTEM, 29 februari 2024 – Wie goed oplet zal in de nieuwste VTM telenovelle Milo de inspirerende interieuroplossingen van IKEA herkennen. Als trotse partner van het programma kon IKEA België in samenwerking met Heartmade Media, onder andere de slaapkamer van hoofdpersonage Milo -gespeeld door Camille Dhont- van kop tot teen aankleden. In wat volgt bezorgen we je de nodige inspiratie om thuis zelf deze dromerige slaapkamer te creëren. De slaapkamer van Milo is eveneens in real life te bewonderen in de IKEA winkel van Hasselt, Zaventem, Gent & Wilrijk.

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

HELEMAAL ZOALS MILO

Met een paar eenvoudige DIY-hacks kun je ook jouw slaapkamer omtoveren tot de supergezellige, boho-chic kamer van Milo. Een likje verf (of behangpapier) op een meubelstuk, een combinatie van originele kaders of gepersonaliseerde opbergoplossingen volstaan om in een kamer jouw smaak en passies te weerspiegelen. ​

Voor Milo hebben de interieurexperts van IKEA België gedurfde kleurenkeuze gecombineerd met leuke DIY-hacks om IKEA meubels te personaliseren. Het resultaat: een opvallende en frisse inrichting die de jongere generatie zeker en vast aanspreekt! ​

Zo kreeg de HEMNES toilettafel een gouden met zwarte make-over voor een instant chic gevoel. Het KNAGGLIG houten kistje krijgt een romantische look door het op te fleuren met eenzelfde behangpapier als op de slaapkamermuur. De verschillende rotan accessoires vormen dan weer een perfect match met de roze/groene kleurencombinatie die je doorheen de volledige kamer terugziet. ​ ​

👉🏻 Voor meer inspiratie, neem een kijkje op IKEA.be.

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
[email protected] ​