DE TOP 10 MEEST GEMISTE PRODUCTEN VAN IKEA TIJDENS DE LOCKDOWN

Nu de eerste fase van de lockdown achter de rug is en de 8 Belgische IKEA winkels terug open zijn, delen we hier met jullie de Top 10 van de meest gemiste IKEA producten tijdens de lockdown. Voor welke spullen kwamen jullie het huis uit om ze weer in te slaan? Doe je een gok?

Wanneer we kijken naar het aantal verkochte producten sinds de heropening van de Belgische IKEA winkels twee weken geleden, dan krijgen we volgende Top 10. We lijsten de producten hieronder even voor je op.

Ik mag terug naar IKEA en ik koop een...

1. Hotdog – de grote winnaar is de befaamde IKEA hot- en/of veggiedog. Beschikbaar in de Swedish Food Market of aan de Bistro take-away (Bistro in Aarlen en Luik is nog niet open). Het restaurant blijft tot nader order nog gesloten.

2. De iconische FRAKTA draagtas – kwestie van de overige top 10 producten gemakkelijk mee naar huis te nemen.

De n°3 tot en met n°7 passen dan weer mooi in het rijtje producten om het huis op orde te brengen en je dressing, keuken, woonkamer en bureau te organiseren:

3. BUMERANG kleerhanger

4. SPRUTTIG kleerhanger

5. ISTAD hersluitbare zak

6. SAMLA transparante bak

7. IKEA 365+ pot met deksel voor houdbare producten

De laatste 3 producten van de Top 10 zorgen tenslotte voor de nodige sfeer & comfort in huis, wat - nu we er met zijn allen meer tijd doorbrengen - zeker niet onbelangrijk is:

8. RYET LED-lamp

9. INNER binnenkussen

10. SINNLIG geurkaars ​

Wat de grotere aankopen betreft, geven we nog even mee dat de klanten meer comfort opzoeken en meer sofa’s en matrassen aankopen. Het telewerken en pre-teaching leidt tot de verkoop van meer bureau-oplossingen. En ten slotte denken mensen alvast aan de komende staycation en investeren ze in hun tuin en terras.

Alle beelden in hoge resolutie zijn beschikbaar in de IKEA Media Gallery.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].