GÄST, leve de gastvrijheid

Elke dag is een goeie dag om iets nieuws te proberen

IKEA nodigt je dit najaar uit om GÄST te ontdekken. In oktober openen we het eerste tijdelijke IKEA appartement in Brussel, waar jij samen met je vrienden onze gast bent. GÄST staat voor de kunst van het ontvangen, het plezier om leuke momenten te delen met vrienden, te genieten van een heerlijk etentje en een avond vol verrassingen. Inschrijven kan vanaf 24 augustus via de IKEA website.

GÄST belooft het moment van het najaar te worden om samen gezellig onderuit te zakken in de sofa, te kokerellen en met iedereen rond de keukentafel te zitten.

Doe dus vooral alsof je thuis bent, want dat ben je ook.

Leve elke dag!

Bij IKEA willen we mensen de mogelijkheden van elke dag doen ontdekken en hen inspireren met nieuwe ervaringen. Het is gemakkelijk om te vervallen in dagelijkse routine, daarom wil IKEA iedereen doen inzien dat elke dag speciaal is en elke dag perfect is om iets nieuws te proberen. IKEA wil iedereen aanmoedigen om zelf gelukkige momenten rond eten te creëren door hen te inspireren en vooral door hen een echte ervaring voor te schotelen.

GÄST, veel meer dan een appartement

Schrijf je tussen 24 augustus en 8 september in via de IKEA website en maak kans om voor één avond het unieke GÄST appartement samen met je vrienden of familie volledig over te nemen: de gezellige woonkamer, de uitnodigende eettafel en vooral de indrukwekkende keuken. Ervaar het food thema door samen te koken, de tafel te versieren, te eten en vooral veel plezier te maken. En laat je vooral verrassen, want die onverwachte momenten blijven de beste.

Neem een voorproefje van het nieuwe jaar bij IKEA

Ook het komende jaar staat bij IKEA eten centraal. En dat gaat verder dan wat er op ons bord ligt. Bij GÄST gaat het evenzeer over het leuke gezelschap en de originele setting. Samenkomen aan tafel met vrienden en familie om na te praten, te koken of gewoon gezellige momenten te delen. Ga samen met IKEA op zoek naar de kleine verrassingen in elke dag. Die eigenlijk de grote dingen zijn. Leve de gastvrijheid, leve elke dag!

Deel jouw GÄST ervaring via #ikeagast #ikeabe

Inschrijven kan vanaf 24 augustus via IKEA.be