Gedaan met keuzestress. IKEA tipt het perfecte eindejaarscadeau voor elke ruimte in huis & lanceert een digitale cadeaulijst

​Zaventem, 2 december 2022 - ​ Iedereen heeft er vast wel eens mee te maken gehad: keuzestress bij het uitzoeken van het perfecte eindejaarscadeau. Om je een duwtje in de juiste richting te geven, deelt IKEA hun favoriete betaalbare interieuraccessoires per ruimte. Bovendien maakt de nieuwe
cadeaulijst-service van IKEA het geven van cadeaus nog gemakkelijker, leuker & gedenkwaardiger 🎁

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

​KINDERKAMER ACCESSOIRES VAN €3 TOT €30

Wat is er leuker dan om kinderen een cadeautje te geven, en een grote glimlach op hun gezicht te toveren? Met deze speelse accessoires kunnen de kinderen van hun kamer een onderwaterparadijs maken, zich een echte kunstenaar voelen en hun fantasie de vrije loop laten.

​KEUKEN ACCESSOIRES VAN €4 TOT €40

Ben je op zoek naar een cadeau voor een echte hobbykok of voor iemand die helemaal enthousiast wordt van servies en design? Met deze leuke keukenaccessoires krijgt iedereen gegarandeerd zin om aan de slag te gaan.

​WOONKAMER ACCESSOIRES VAN €5 TOT €50

Door kleine veranderingen in je accessoires kan je in een handomdraai een volledig andere sfeer oproepen. Of de stijl van je leefruimte nu retro, modern, landelijk of een mix van tal van invloeden is. Verras je vrienden of familie met één van onderstaande decoratieve - en sommige onder hen ook ‘slimme’ - accessoires en zorg voor een frisse wind in hun interieur.

​SLAAPKAMER ACCESSOIRES VAN €6 TOT €60

Lichte, sobere kleuren zoals wit en pasteltinten maken van je slaapkamer een oase van rust, maar creëren ook optisch meer ruimte. Niet zo'n fan van dit kleurenpatroon, maar wil je wel dat je kamer groter oogt? Dan is het plaatsen van een grote spiegel een slimme oplossing. Natuurlijke kleuren zoals klei, grasgroen of terracotta zorgen voor een natuurlijke sfeer en zijn bovendien tijdloos en goed te combineren met houten meubels en eenvoudige decoratie. Met deze inzichten in het achterhoofd selecteerde IKEA voor jou de onderstaande cadeau-ideetjes voor in de slaapkamer.

​DE NIEUWE IKEA CADEAULIJST & CADEAUBONNEN ZIJN ONE-FITS-ALL

Wist je dat je sinds kort bij IKEA ook een cadeaulijst kan aanleggen? Zo kan IKEA mee de speciale levensgebeurtenissen vieren, zoals babyshowers, housewarmings, bruiloften, verjaardagen... De gebruikers kunnen hun digitale cadeaulijst aanmaken en delen met vrienden en familie, zodat cadeaus kunnen worden aangekocht met een persoonlijke boodschap. Het doel is een leuke, fantastische en onvergetelijke ervaring met IKEA te bieden die voor altijd herinnerd zal worden. Meer info over deze nieuwe service vind je hier.

Kan je maar niet beslissen wat het perfecte cadeau is voor die ene persoon? Een IKEA cadeaubon opent de deur naar een breed scala aan nuttige, stijlvolle, opvallende en gewoonweg leuke producten en accessoires.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
​+32 2 709 15 19