Geef je binnen- & buitenruimte een zomerse make-over met de nieuwigheden van IKEA

April News 2022

Maak je thuis helemaal summer proof met de nieuwe producten van IKEA. Stijlvol keramisch servies en nieuw zacht bedlinnen frissen je interieur op, terwijl de kleurrijke tuinmeubels en vrolijke (licht-)slingers je buitenruimte klaarstomen voor onvergetelijke zomeravonden. De nieuwigheden zijn vanaf april 2022 verkrijgbaar in de Belgische IKEA winkels en op IKEA.be. *

Er geldt een embargo tot en met 23 maart op de info en beelden van de VAPPEBY speaker.

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Gallery.

BINNEN & BUITEN BINNENSTEBUITEN

Meer uren daglicht doen ons heerlijk dagdromen naar late avonden met vrienden op het terras of in de tuin. Stoom je buitenruimte helemaal klaar voor deze gezellige momenten met de VAPPEBY lamp en speaker in één. Zo creëer je de ultieme zomersfeer met 1 druk op de knop. Of plof gelukzalig neer op de PÄRONHOLMEN bank, dan wel de HAMNÖN hangmat met een goed boek en een fris drankje. Laat die zomer maar komen!

ANLEDNING FEESTCOLLECTIE

De nieuwe ANLEDNING collectie staat in het teken van feest. De accessoires met speelse en fleurige prints zijn ideaal om je communiefeest of zomerpartijtjes aan te kleden. De sfeer wordt meteen gezet met het mooie tafellaken of de stijlvolle gekleurde glazen.

NIEUWE ENERGIE IN HUIS

De handgeweven kussenovertrekken SILOMAL en VEDMAL en het ELSABET deken uit de zomercollectie verdienen extra aandacht. Niet alleen zorgen de – in beperkte oplage - accessoires voor een prachtig, zomers kleuraccent, ze vertellen ook het unieke verhaal van de langetermijnsamenwerking tussen IKEA en het bedrijf Rangsutra waarmee traditioneel vakmanschap in India wordt ondersteund.

* Noot aan de redactie: de bevoorrading van producten verloopt momenteel moeilijker dan normaal. Neem een kijkje op IKEA.be voor de meest actuele informatie.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
​+32 2 709 15 19