Geef je spullen een tweede leven: IKEA Hasselt organiseert rommelmarkt aan winkel

Op zaterdag 14 oktober tovert IKEA Hasselt zijn parking om tot een gezellige rommelmarkt. IKEA Family-leden zullen er meubels, accessoires en kledij aanbieden. Iedereen is van harte welkom om er tweedehands spullen te kopen of simpelweg om inspiratie op te doen. Bovendien zullen Hasseltse muzikanten er zorgen voor entertainment voor jong en oud.

De eerste rommelmarkt aan IKEA Hasselt is gratis toegankelijk voor iedereen en biedt mensen een unieke kans om bewust te winkelen en inspiratie op te doen. Zowel IKEA producten als spullen van andere makelij zullen er te koop worden aangeboden. Bezoekers kunnen genieten van een gezellige sfeer, entertainment voor jong en oud, en de aanwezigheid van Hasseltse muzikanten die de dag zullen opluisteren.

De rommelmarkt sluit aan bij vele andere initiatieven die IKEA België onderneemt om klanten aan te zetten om meubels en andere spullen een langer leven te schenken. Zo kunnen klanten het hele jaar door terecht in de Tweedekanshoek, waar klanten producten uit het IKEA omruilprogramma, gebruikte artikelen en producten met kleine defecten kunnen kopen. Daarnaast biedt IKEA België een 365-service aan, waarmee gebruikte IKEA meubelen veilig en gemakkelijk doorverkocht kunnen worden.

Praktisch

Zaterdag 14 oktober, 10:00-16:00

Parking van IKEA Hasselt

Biezenstraat 45

3500 Hasselt

Gratis toegang

Meer informatie? Neem contact op met:

Silke Goyens

Market Relations Manager, IKEA Hasselt

silkesanne.goyens@ingka.ikea.com

Voor meer informatie over de rommelmarkt of andere initiatieven van IKEA België, bezoek www.ikea.com/be/nl.

IKEA biedt goed ontworpen, functionele woninginrichtingsartikelen tegen betaalbare prijzen. IKEA werd in 1943 opgericht in Zweden en de IKEA Group telt vandaag 364 winkels in 30 landen. 158.000 medewerkers engageren zich voor onze visie om een beter dagelijks leven te creëren voor zo veel mogelijk mensen. De zorg voor mens en milieu maakt integraal deel uit van onze manier van zakendoen. IKEA ondersteunt permanent initiatieven die ondermeer kinderen en het milieu ten goede komen. IKEA is sinds 1984 in België actief en heeft 8 woonwarenhuizen: in Anderlecht, Arlon, Gent, Liège, Wilrijk, Zaventem, Hasselt en Mons. Sinds 2018 zijn de producten van IKEA België ook online beschikbaar op IKEA.be. In België telt IKEA meer dan 4.400 medewerkers.