Geef spullen een tweede leven en kom langs bij de allereerste rommelmarkt van IKEA Gent

Zaterdag 3 juni 2023

Op zaterdag 3 juni organiseert IKEA Gent voor het eerst een authentieke rommelmarkt op de parking van de winkel. Daar zullen IKEA Family Members meubels, accessoires en kledij verkopen. Iedereen is van harte welkom om een kijkje te komen nemen, tweedehands spullen te kopen & verkopen of om inspiratie op te doen. Ook cartoonist en illustrator Chrostin zal aanwezig zijn, samen met entertainment voor jong en oud.

Deze activatie sluit aan bij de vele initiatieven die IKEA België organiseert om klanten aan te zetten om producten en meubels een tweede leven te geven. Ook niet IKEA producten kunnen er worden gekocht en verkocht.

Naast dit leuke initiatief bij IKEA Gent, kunnen klanten het hele jaar door terecht bij de 'Tweedekanshoek' in verschillende IKEA filialen. In deze voormalige koopjeshoek worden producten uit het IKEA omruilprogramma opnieuw te koop aangeboden, evenals afgedankte artikelen en producten met kleine defecten. Daarnaast biedt IKEA België een 365-service aan, waarmee gebruikte IKEA meubelen door consumenten kunnen worden geretourneerd om vervolgens veilig en gemakkelijk doorverkocht te worden. ​ ​

De eerste IKEA rommelmarkt in Gent op 3 juni is gratis en toegankelijk voor iedereen. ​ Bezoekers kunnen genieten van een gezellige sfeer, entertainment voor jong en oud en tussen 11h en 14h upcycling inspiratie opdoen bij getalenteerde cartoonist en illustrator Chrostin.

Mis deze unieke kans niet en kom nu zaterdag tussen 9u en 16u naar de allereerste IKEA rommelmarkt op de parking van IKEA Gent. Geef je spullen een tweede leven en draag bij aan een betere toekomst samen met IKEA! ​

Voor meer informatie over de rommelmarkt of andere initiatieven van IKEA België, bezoek www.ikea.com/be/nl.

Voor meer informatie, neem contact op met:

Persdienst IKEA België
​​[email protected] ​