Geniet van het buitenleven met de nieuwe tuinmeubels & accessoires van IKEA

Ongeacht je stijl, budget of type buitenruimte

Zaventem, 07 maart 2023 - Vier de zon met de vrolijke buitenproducten van IKEA. Of je nu houdt van een moderne of een natuurlijke look, van kleurrijke of sobere accessoires, van een speels of strak interieur, met de nieuwe IKEA tuinmeubels & -accessoires, tover je elke buitenruimte om tot een tropisch droomhoekje. De nieuwigheden geven bovendien niet alleen sfeer aan je tuin, terras of balkon, ook tijdens een picknick in het park of een dagje langs het water komen de betaalbare buitenproducten perfect van pas. De nieuwigheden zijn vanaf heden verkrijgbaar in de Belgische IKEA winkels en op IKEA.be.

Voor het verhaal achter de designs en een volledig overzicht van de nieuwigheden, bekijk het uitgebreide persdossier onderaan.

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij. ​

Mediterraans gevoel

Met het acaciahouten NÄMMARÖ scherm kan je op een subtiele manier verschillende ruimtes creëren in de tuin. Scherm de buitendouche af voor wat privacy of maak een afgeschermd eetgedeelte naast de barbecue. Met de TVARÖ stoelen in rotanstijl maak je een gezellige loungehoek op het terras. Deze rotanbanken worden met de hand gemaakt, waardoor ze allemaal uniek zijn. Nodig vrienden en familie uit voor een uitgebreid diner - bereid op de zwarte GRILLSKÄR barbecue. De barbecue heeft een handig keukenblad zodat je alle ingrediënten voor een lekkere maaltijd meteen binnen handbereik hebt.

Tijdloos

De SEGERÖN buitenmeubelcollectie is ontworpen voor alle weersomstandigheden en daarmee geschikt voor Belgische tuinen en terrassen. Het moderne beige ligbed is ideaal om in de tuin op weg te dommelen. Ben je eerder op zoek naar een tijdloze loungeset? Met de bankstukken kan je verschillende opstellingen creëren. Stel jouw perfecte zithoek samen – groot of klein, precies wat jouw buitenruimte toelaat – om te genieten van het mooie zomerse weer. ​

Zwoele zomeravonden ​

Met de SOMMARLÅNKE decoratieve verlichting creëer je een sterrenhemel boven je tuin, terras en balkon. De slinger met gele papieren lampionnen hang je gemakkelijk op, net zoals de LED-hanglampen in blauwe en witte uitvoering. Hang de verlichting in een boom, aan het balkon of aan de parasol en klets uren onder de romantische schemering van de lampjes. De stalen witte vloerlampen geven warm licht en maken het zomergevoel compleet.

Zomerse daguitstap

Geniet van een dagje aan het water onder de gele STRANDÖN parasol met witte stippen, terwijl je tot rust komt op de bijpassende, gestreepte strandmat met handig opbergvak. Na een lange dag relaxen, vouw je de strandmat in een handomdraai op tot een schoudertas en berg je de parasol op in de gestipte draagtas. Als je liever thuis, in het park of op de festivalweide van de zon geniet, dan kan dat in de kleurrijke gestreepte schommelstoel.

Persdossier - Outdoor Persdossier - Outdoor.pdf - 22 MB

* Sommige nieuwigheden zijn pas vanaf april verkrijgbaar. Neem een kijkje op IKEA.be voor de meest actuele productinfo.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
​+32 2 709 15 19