Geniet van rust in huis met de nieuwe collectie van IKEA

July News

Wanneer de zomer ten einde loopt, nemen we graag die laatste zonnestralen nog mee naar binnen. De warme aardetinten en rustieke natuurlijke materialen in de collectie brengen op een subtiele manier warmte in je interieur. Tapijten, sierpotten, kussens en warm licht veranderen je huis in een mum van tijd in een oase van rust en gezelligheid. De herfstcollectie is vanaf juli 2021 verkrijgbaar in de Belgische IKEA winkels en op IKEA.be. ​

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Gallery

NATUURLIJKE, RUSTIEKE MATERIALEN MET EEN MODERNE TWIST

Met de handgeweven rieten MÅNALG lamp creëer je zelfs op donkere dagen de illusie van zonnestralen in je leefruimte. Het gezellige diffuse licht zet zo de indigo keramieken DRÖMSK bloempotten mooi in de kijker. Etaleer je deze plantenpotten liever decoratief, maar weet je niet waar met je bloemen naartoe? Plaats je nieuw herfstboeket in dat geval in de minimalistische CHILIFRUKT vaas, of was het nu een stijlvolle waterkan? Het kan allebei!

KLEIN MAAR FIJN

Heb je niet zo heel veel ruimte of heb je een kamer die eveneens als logeerkamer of home office dient? Dan is het BLÅKULLEN opklapbed de perfecte oplossing voor jou. Overdag dient hij als sofa en ’s nachts kan erin geslapen worden. Creëer een ruimtelijk effect in kleine kamers met het wollen PEDERSBORG tapijt dat een lichtrijker gevoel uitstraalt.

KOM TOT RUST BIJ JE THUIS

Verwen jezelf met een warm bad of douche na een drukke dag en wikkel je in met de SIESJÖN handdoek. Net als in een echte hammam zijn deze handdoeken vederlicht en drogen ze je in een handomdraai. Met een netjes opgeruimd huis geniet je nog wat langer na van de rust: berg de fantasierijke creaties van je kinderen zorgvuldig op in de MÅLA opbergkoker en schrijf hun naam erop zodat er nooit meer kunstwerkjes verloren gaan.

Ontdek de nieuwe herfstcollectie in het uitgebreide persdossier hieronder :

Persdossier - July News

PDF - 15 Mb

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:

Persdienst IKEA België
[email protected] ​