IKEA België en Blind Gekocht slaan de handen in elkaar
IKEA België is trotse partner voor de 7 make-overs tijdens het programma Blind Gekocht te zien op Play4 en GoPlay
ZAVENTEM, 17 april 2024 - In het nieuwste seizoen van Blind Gekocht van Play4 zullen Vlaamse kijkers de inspirerende interieuroplossingen van IKEA kunnen herkennen. Als trotse partner van het programma heeft IKEA België in samenwerking met Ads&Data, de 7 woningen ingericht met stijlvolle en praktische woonkamer-, eetkamer-, bureau- en kinderhoekoplossingen om écht een thuis te maken van het Blind Gekocht huis. De getoonde interieuroplossingen zijn vanaf heden beschikbaar in de Belgische IKEA winkels en op IKEA.be.
IKEA MEUBELS & ACCESSOIRES VOOR ELKE TYPE INTERIEUR
In het nieuwste seizoen van Blind Gekocht krijgen niet minder dan 7 woningen een make-over. Dit betekent 7 verschillende stijlen, 7 verschillende type woningen, en dus een uitdaging om de 7 deelnemers een nieuw thuis te bezorgen die voldoet aan hun noden en wensen. In samenwerking met interieurarchitecten Dorien & Christophe, en op basis van de moodboards van de deelnemende gezinnen, hebben de IKEA interieurexperten functionele en stijlvolle woonkamer-, eetkamer-, bureau- en kinderhoekoplossingen bedacht voor elk van de zeven woningen.
“Het was een leuke ervaring om samen met interieurexperten Christophe & Dorien de 7 woningen in te richten, elk volgens de stijl & woonverwachtingen van de deelnemende gezinnen. Elke woning, elke stijl is verschillend, maar dankzij onze expertise zijn we erin geslaagd om de leefruimtes telkens uiterst functioneel en doordacht in te richten binnen het vooropgestelde budget. Met de creativiteit van de IKEA interieur designmanager en de IKEA Interieur consulente is elk ontwerp een inspirerend geheel geworden.”, zegt Jolanda Wetzelaer, interieurexperte bij IKEA België.
“We hebben in IKEA een geweldige nieuwe partner gevonden die actief met ons meedenkt om onze projecten in Blind Gekocht te laten stralen, met slimme oplossingen zoals we die van IKEA kennen. Bovendien gaan ze verder dan traditionele sponsoring in hun communicatie en integreren ze dit partnership ook in andere kanalen zoals in de winkel en op diverse media.” Zegt Tiffany Roggeman TV Project- manager van Ads&Data.
Gezegd door Architecten van Blind Gekocht: "Als nieuwe experten voor Blind Gekocht zijn we geheel in onze eigen stijl aan de slag gegaan om de wensen van de kandidaten te vertalen in een interieur waar ze zich in thuis zouden voelen. Dankzij de veelzijdigheid van IKEA konden we voor elk koppel de juiste sfeer en gezelligheid creëren om dat huiselijke gevoel ook over te brengen."
"Wat zijn we opgewonden om dit jaar voor het eerst als sponsor betrokken te zijn bij het fantastische programma ‘Blind Gekocht’!” Het is een geweldige kans voor ons om onze expertise te laten zien, gezinnen gelukkig te maken en een bron van inspiratie te zijn voor een breed publiek. Bij IKEA is het onze missie om het dagelijkse leven van zoveel mogelijk mensen te verbeteren door middel van slimme oplossingen voor woninginrichting. We zijn ontzettend trots om deel uit te maken van dit avontuur” vertellen Céline Smidts, Integrated Media Leader bij IKEA België en Isaline Comhaire, Content Specialist bij IKEA België.
CREDITS
- Client: IKEA België
- Client contacts: Aline Driesen, Celine Smidts, Peter Jongert & Isaline Comhaire
- Interior experts IKEA: Jolanda Wetzelaer
- IKEA Wilrijk: Kristin De Wyer
- Media Agency: Mindshare
- Account lead: Amélie Cavenaile
- Creative Agency: Ogilvy Social Lab
- Account lead: Louise Laes
- Production Company: Banejay Belgium
- Media: ADs & Data
Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
press.belgium@ikea.com
+32 2 709 15 19