IKEA België lanceert AURTIENDE: een exclusieve streetwear collectie voor IKEA fans
Oktober 2024
ZAVENTEM, 24 september 2024 – Met veel enthousiasme introduceert IKEA België een streetwear collectie onder de naam ‘AURTIENDE’. De limited edition collectie bestaat uit een reeks unieke merchandise-items die fans dichter bij het merk brengen. Wat dacht je van een T-shirt of hoodie met het IKEA-logo? Of maak je outfit compleet en kies voor een vissershoedje of een kleurrijke draagtas. De AURTIENDE fancollectie is vanaf 1 oktober in beperkte oplage enkel online beschikbaar via IKEA.be.
Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.
AURTIENDE, Zweeds voor "Oorsprong", viert de kracht van authenticiteit en zelfexpressie, en moedigt iedereen aan om zichzelf te zijn. Druk je je persoonlijkheid graag uit aan de hand van opvallende kleding tijdens je namiddag door de bruisende stad, of laat je je stijl liever doorschijnen in je interieur? Deze IKEA fancollectie nodigt je uit om je persoonlijkheid te laten zien, ongeacht wie je bent of hoe je leeft.
De collectie verschijnt niet toevallig in het jaar dat IKEA België zijn 40-jarig jubileum viert. AURTIENDE is in beperkte oplage online beschikbaar. De items zijn verkrijgbaar in opvallende roos-groene kleuren of in het zwart en wit.
AURTIENDE is een uniseks collectie die geïnspireerd is door én gemaakt is voor IKEA fans. De prijzen variëren van 9,99 euro voor een vissershoedje, 12,99 euro voor een t-shirt en 29,99 euro voor een hoodie. De FRAKTA draagtas scoor je al vanaf 1 euro.
IKEA MEDEWERKERS & CREATIEVELINGEN ZETTEN DE COLLECTIE IN DE KIJKER
Voor de lokale campagne trok IKEA België met enkele IKEA medewerkers en lokale creatievelingen op pad om de collectie in beeld te brengen. Zij konden deze streetwear collectie als eersten ontdekken, testen en onder de aandacht brengen bij het grote publiek.
Opkomend fotograaf Jules Emile en styliste Vincent Van Laeken en Nathalie Klockaerts gingen met de collectie aan de slag en creëerden tal van inspirerende campagnebeelden bij IKEA Gent. Productie gebeurde door oona.agency en de creatieve styling werd verzorgd door Studio Woot Woot. Het resultaat? Frisse en eigentijdse beelden die de veelzijdigheid en het creatieve potentieel van de collectie in de schijnwerpers zetten. Kortom, deze unieke shoot benadrukt de kracht van eigenheid en laat zien hoe de AURTIENDE collectie perfect aansluit bij de persoonlijke stijl van elke drager!
De fotograaf shootte beelden van 5 IKEA medewerkers en content creators: @angetwins, @gewooniliasman, @alexandraklj, @liselore.v & @stephantangy.
Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer isis@oona.agency.
Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
press.belgium@ikea.com
+32 2 709 15 19