IKEA biedt Eerste Hulp Bij Cadeaustress

HOLIDAYS 2021

ZAVENTEM, 9 november 2021 - November staat voor velen gelijk aan de laatste rechte lijn naar de feestdagen, maar daar komt soms ook de nodige cadeaustress bij kijken. Met onze EHBC gids (Eerste Hulp Bij Cadeaustress) gingen we bij IKEA voor jou op zoek naar originele, betaalbare geschenkideetjes voor jong en oud. Zo kan je met een gerust hart aan deze gezellige feestperiode beginnen en je geliefden een cadeau geven dat echt bij hun past!*

Alle cadeautips vind je in de IKEA Media Gallery.

HELP, WELK CADEAU GEEF JE AAN JE OUDERS?

Het openen van cadeautjes is niet alleen voor de kleintjes super spannend, ook ouders, grootouders en schoonouders worden nog altijd graag verrast. Geef ze dit jaar een origineel kerstcadeau waar ze ook écht iets mee zijn, wat dacht je bijvoorbeeld van de STARKVIND luchtreiniger, de ARTISTISK serveerplank of maak het net dat tikkeltje persoonlijker met een stijlvolle RIBBA fotokader gevuld met leuke familiekiekjes**?

Klik hier voor meer cadeau inspiratie.

HELP, WELK CADEAU GEEF JE AAN TIENERS?

Tieners zijn vaak geen makkelijk publiek. Wat de ene week helemaal in is, kan de week nadien al weer uit de mode zijn. Wil je een “ok, boomer” reactie vermijden bij het openen van hun cadeaus? Ga dan voor coole gadgets zoals de SYMFONISK WiFi wandpaneelspeaker, de ÅNESPELARE accessoirehouder of de STARTTID rugzak.

Klik hier voor meer cadeau inspiratie.

HELP, WELK CADEAU GEEF JE AAN JONGE KIDS?

Uiteraard mogen we de allerkleinsten van de familie niet vergeten. Ga dit jaar voor speelgoed dat het educatieve aan het aangename koppelt. Verras de jongste van het gezin met de UNDERHÅLL bouwstenen set of drink samen thee uit het DUKTIG speelsetje. En laat dit jaar het elfje van de Kerstman al wat vroeger bij jullie thuis intrekken, en kleef de houten VINTER elvendeur tegen de muur.

Klik hier voor meer cadeau inspiratie.

*Noot aan de redactie: de bevoorrading van producten verloopt momenteel moeilijker dan normaal. Neem een kijkje op IKEA.be voor de meest actuele informatie.

**Foto’s kan je makkelijk in de IKEA winkel zelf printen in de fotokiosk in de markthal.

Krijg je al helemaal zin in de feestdagen? Ontdek dan de volledige VINTER kerstcollectie in het uitgebreide persdossier hieronder:

Persdossier - VINTER FY21

PDF - 18 Mb

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
[email protected] ​