IKEA kondigt de terugroeping voor herstelling aan voor bepaalde LETTAN spiegels, wegens wandbevestigingen die stukgaan.

IKEA verzoekt alle klanten die een LETTAN spiegel hebben die onder de terugroeping valt met aandrang om die niet meer te gebruiken en gratis nieuwe wandbevestigingen te bestellen bij de klantendienst of via IKEA.be/reserveonderdelen.

De veiligheid van onze klanten gaat voor bij IKEA. Daarom kondigen we een terugroeping voor herstelling aan voor LETTAN spiegels met datumstempel vóór en tot en met 2105 (jjww), wegens het risico dat de wandbevestigingen stukgaan.

IKEA hanteert bij de productontwikkeling strenge regels voor de risico-evaluatie en producttests, om te garanderen dat de producten voldoen aan alle  wetgeving en normen van toepassing in de markten waar ze worden verkocht.

Desondanks hebben we vernomen dat de wandbevestigingen waarmee de LETTAN spiegels aan de wand kunnen worden bevestigd soms stukgaan. Daardoor zijn sommige spiegels onverwacht van de muur gevallen. Daarom verzoeken we alle klanten die een LETTAN spiegel hebben die onder de terugroeping valt met aandrang om die niet meer te gebruiken en gratis nieuwe wandbevestigingen te bestellen. IKEA vraagt klanten voorzichtig te werk te gaan bij het demonteren van de LETTAN spiegel en de instructies te volgen op IKEA.be.

Ga naar IKEA.be/reserveonderdelen of neem contact op met IKEA op het nummer 0800 388 09 (België) of 0800 66 222 (Luxemburg) om het benodigde aantal wandbevestigingen met artikelnummer 139298/1 te bestellen.

IKEA verontschuldigt zich voor het eventuele ongemak.

Demontage instructies_LETTAN.pdf 3 MB