IKEA lanceert biologische ijsthee met berk- en densmaak

ISTE BJÖRKSMAK & ISTE TALLSMAK

Vanaf nu kan de hele wereld genieten van de authentieke smaak van de Zweedse bossen. Met de nieuwe ijsthees ISTE BJÖRKSMAK en ISTE TALLSMAK ervaar je de frisse smaak van berk en den in handige meeneemflesjes of in het IKEA Restaurant & Café.

De biologische drankjes zijn een nieuwe stap in de duurzame richting die IKEA inslaat. De ijsthees hebben een laag suikergehalte, bevatten natuurlijke aroma's en zijn UTZ-gecertificeerd .

IKEA biedt goed ontworpen, functionele woninginrichtingsartikelen tegen betaalbare prijzen. IKEA werd in 1943 opgericht in Zweden en de IKEA Group telt vandaag 355 woonwarenhuizen in 29 landen. 149.000 medewerkers engageren zich voor onze visie om een beter dagelijks leven te creëren voor zo veel mogelijk mensen. De zorg voor mens en milieu maakt integraal deel uit van onze manier van zakendoen. IKEA ondersteunt permanent initiatieven die ondermeer kinderen en het milieu ten goede komen. IKEA is sinds 1984 in België actief en heeft 8 woonwarenhuizen: in Anderlecht, Arlon, Gent, Hognoul, Wilrijk, Zaventem, Hasselt en Bergen. In België telt IKEA meer dan 4327 medewerkers.