IKEA lanceert TRIXIG: betaalbare tools om je meubels te monteren, installeren én (wanneer nodig) te repareren

November 2023

ZAVENTEM, 24 november 2023 – Met de nieuwe IKEA TRIXIG reeks, bestaande uit onder andere een 85-delige haken- en ophangset, een gatenzaagset, boormachine en waterpas, wordt het monteren en installeren van IKEA meubels nóg eenvoudiger. Bovendien komen deze handige tools ook van pas om je favoriete meubels te herstellen en/of opnieuw te installeren wanneer je zin hebt in een switch van je interieur of wanneer je verhuist. De betaalbare TRIXIG producten zijn vanaf heden verkrijgbaar in de Belgische IKEA winkels en op IKEA.be.

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

Laat je meubels extra lang leven

Net zoals je kleren langer meegaan door het naleven van de wasvoorschriften, en voedselrestjes van een tweede kans genieten in een heerlijke restjesmaaltijd, willen we je bij IKEA aanmoedigen om ook je meubels met veel liefde te verzorgen zodat jij en je huisgenoten er extra lang van kunnen genieten.

Enter TRIXIG, deze nieuwe handige tools zorgen ervoor dat je KALLAX kast niet alleen je kot, maar ook je eerste woning opfleurt, dat de MALM bureau van grote zus ook de MALM bureau van kleine broer wordt en dat je jouw geliefde BILLY boekenkast ook na de verhuis opnieuw kan vullen met je favoriete leesvoer. Want met de 20-delige bitjes-en boortjesset, boormachine, waterpas of nog de 85-delige haken-en ophangset wordt het (her)monteren, (her)installeren en repareren van je meubels nét dat tikkeltje makkelijker.

Wist je dat?

Tijdens de verhuis toch een vijs kwijtgespeeld? Geen nood, want je kan meer dan 4000 reserveonderdelen gratis bestellen via 'Reserveonderdelen' op IKEA.be. Geen vijs kwijtgespeeld, maar is je lievelingsmeubel niet langer je lieveling? Ook dan hoef je niet meteen richting het containerpark te gaan. Wie oude meubels een tweede leven wil geven, kan deze terug verkopen aan IKEA via hun tweedehandsservice.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
[email protected] ​