IKEA lanceert UTSÅDD, een collectie die het leven van zowel huisdieren als hun baasjes opvrolijkt

April 2024

ZAVENTEM, 04 april 2024 - IKEA introduceert UTSÅDD, een speelse collectie die zowel onze geliefde huisdieren als hun baasjes verwent. De collectie is ontworpen rond de vier hoofdactiviteiten van honden en katten: eten, slapen, spelen en zich verstoppen. Met de input van dierenartsen, experts in huisdierproducten en een panel van katten en honden, ontwikkelde IKEA 21 producten die voldoen aan de dagelijkse behoeften van onze harige vrienden. UTSÅDD is vanaf april verkrijgbaar in de Belgische IKEA winkels en op IKEA.be

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

HUISDIEREN ZIJN PART OF THE FAMILY!

Katten en honden spelen een belangrijke rol in het leven van veel mensen thuis. Steeds meer gezinnen kiezen ervoor om viervoeters te verwelkomen, en net als hun menselijke familie, hebben ook zij hun noden. Na twee jaar ontwikkeling en uitgebreide tests op een panel van honden en katten, heeft IKEA een collectie gecreëerd die zowel aan de behoeften van huisdieren als aan die van hun families voldoet, en tegelijkertijd de veiligheid en het welzijn garandeert.

PRAKTISCH ÉN STIJLVOL ​

De collectie omvat kleurrijke kommen en een dubbelzijdige antislipmat om morsen tijdens het eten te voorkomen. Deze keramische kommen bieden extra stabiliteit en zijn verkrijgbaar in verschillende maten. De mat houdt de kommen op zijn plaats, zodat ze minder snel verschuiven tijdens de maaltijd.

IT'S PLAY TIME!

UTSÅDD heeft voor katten een moderne tent en een rotanhuis in petto. Deze gezellige schuilplaatsen zijn de perfecte plek voor een heerlijk dutje. Voor honden zijn er speeltjes in de vorm van Allen-sleutels of botten die urenlang kauwplezier bieden. De speeltjes zijn gemaakt van natuurlijk rubber en stof en beschermen tegelijkertijd de gezondheid van tanden en tandvlees.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
[email protected] ​