IKEA roept een beperkt aantal HUVUDROLL GROENTEBALLETJES 1000 g DIEPVRIES terug vanwege het risico op stukjes plastic in het product

IKEA dringt er bij alle klanten die HUVUDROLL GROENTEBALLETJES 1000 g DIEPVRIES met houdbaarheidsdatum 26-10-2022 hebben gekocht op aan contact op te nemen met IKEA voor een volledige terugbetaling vanwege een risico op stukjes plastic in het product.

De veiligheid en kwaliteit van de voeding die we aanbieden is onze topprioriteit. We willen onze klanten voeding aanbieden waarop ze kunnen vertrouwen, die op een verantwoordelijke manier wordt geproduceerd zonder compromissen op voedselveiligheid en kwaliteit.

Desondanks werden we op de hoogte gebracht dat er mogelijk stukjes plastic van een kapotte productielijn in de HUVUDROLL GROENTEBALLETJES 1000 g  DIEPVRIES met één specifieke houdbaarheidsdatum zijn terechtgekomen. Daarom worden de producten met deze houdbaarheidsdatum teruggeroepen.

De HUVUDROLL GROENTEBALLETJES 1000 g DIEPVRIES met houdbaarheidsdatum 26-10-2022 kunnen worden teruggebracht naar een IKEA winkel voor een volledige terugbetaling. Er is geen bewijs van aankoop (kassaticket) vereist.

Ga voor meer informatie naar www.IKEA.be of neem gratis contact op met IKEA via het nummer  0800 388 09 (België) of 0800 66 222 (Luxemburg).

IKEA verontschuldigt zich voor het eventuele ongemak.