Met de nieuwe zomercollectie van IKEA was thuisblijven nog nooit zo leuk

“Oost west, thuis best”, dat heeft IKEA dit jaar helemaal begrepen. Want waarom ontsnappen naar exotische oorden als je thuis de beste zomer ooit kan beleven? Kies dit jaar voor het gemak en de gezelligheid van thuis: nodig je vrienden en familie uit en maak er een onvergetelijke zomer van. Met de nieuwe SOMMAR collectie van IKEA breng je de zomer in huis én naar buiten. De sfeervolle lampionnen, het knusse buitenmeubilair en de vrolijke kussenovertrekken sporen je aan om extra lang te genieten van zwoele zomeravonden. De zomercollectie is vanaf nu verkrijgbaar in alle IKEA winkels en online.

Een zalig zomerontbijt of gezellige barbecue

Tover je ontbijttafel met het tweekleurige SOMMAR ontbijtservies en enkele planten in de vrolijke SOMMAR sierpotten om tot een stijlvolle en gezellige plek. Want het beste ontbijt maak je gewoon zelf.

Zoek je ’s avonds graag de gezelligheid op? Nodig je buren en vrienden uit voor een sfeervolle barbecue. Zodra het begint te schemeren, maak je het buiten knus met de blauwe theelichtlantaarns, de kleurrijke lichtsnoeren of vrolijke lampionnen. De SOLVINDEN tafellampen werken bovendien op zonne-energie, dus urenlang plezier gegarandeerd!

Een zomerse siësta

Zin in een middagdutje om je batterijen weer helemaal op te laden? Kom tot rust op de comfortabele SOLLËRON loungebank, die perfect is voor een ontspannende siësta. De bank heeft onderin bovendien een praktische opbergruimte zodat je kussens en plaids meteen bij de hand hebt als het buiten afkoelt.

Met de SÖTHOLMEN kussenovertrekken, maak je jouw rustplekje nog knusser en persoonlijker. De overtrekken worden immers met de hand gehaakt in de Vietnamese provincie Thai Binh, waardoor elk kussen uniek is. De stijlvolle kussenovertrekken gebruik je bovendien binnen én buiten.

Een zwoele zonsondergang

Het leukste aan de zomermaanden is dat de dagen langer worden en je nog meer kan genieten van het buitenleven. Een ideale plek om de gezonde buitenlucht op te snuiven, is de zee. Met de KORPÖN draagbare barbecue, de SOMMAR picknickmand en het gekleurde SOMMAR servies, heb je alle benodigdheden voor een gezellige picknick op het strand of in het park.

Installeer je na een dagje uitwaaien in de MYSINGSÖ strandstoel of op een gestreept vloerkleed, zet een leuke playlist op en geniet van een magische zonsondergang.

Voel jij de zomerkriebels ook? Ontdek de volledige zomercollectie in het SOMMAR persdossier.

Alle beelden in hoge resolutie zijn beschikbaar op de IKEA Media Gallery.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected]