Ontdek de nieuwigheden voor het najaar bij IKEA

Diepe rijke kleuren, gouden accenten en een tropisch tintje: zo zet IKEA het najaar in. Leun ouderwets achterover in het moderne design van de ODGER stoel, geef je huis een tropische update met exotische vloerkleden en kussenhoezen of breng een golden touch aan in je decoratie. De nieuwe producten zijn vanaf nu verkrijgbaar in alle IKEA woonwarenhuizen.

Modern achteroverleunen

De nieuwe KOARP fauteuil is niet enkel ideaal om eens lekker te ontspannen, hij geeft je woonkamer ook meteen een moderne uitstraling. De stijlvolle fauteuil is zowel comfortabel als stevig en ook nog eens heel kleurrijk. Voor de afneembare en wasbare hoezen is er immers keuze uit een waaier aan prachtige frisse kleuren: goudgeel, lichtgroen en beige. Ideaal om de stoel in een nieuw kleedje te steken en je interieur een opkikker te geven!

Zet de moderne trend meteen voort naar de eetkamer met de ODGER stoel. Met zijn vloeiende vormen en ronde zitting is de stoel gemaakt voor urenlang comfortabel zitten. De ODGER stoel is gemaakt van een mix van hout en plastic dat voor meer dan 50% gerecycleerd is, waardoor hij ook een ecologisch duurzame keuze wordt. De stoel is beschikbaar in bruin, beige en blauw, wat hem de perfecte blikvanger maakt in uiteenlopende interieurs.

Tropisch textiel

Kies deze maand voor een vrolijk vloerkleed! De kleurrijke KRÖNGE en NÖDEBO tapijten geven je een goed gevoel. Niet alleen omdat ze er mooi uitzien en lekker zacht zijn aan je voeten, maar ook omdat IKEA zorgt dat de wevers in India en Bangladesh een betere toekomst krijgen door eerlijke lonen, een goede werkomgeving en veilige hulpmiddelen aan te bieden.

De nieuwe kussenovertrekken deze maand doen je interieur opleven met een zwoel tropisch tintje. Ga je voor het weelderige bladmotief van het GILLHOV overtrek? Of wil jij een zwerm flamingo’s in je woonkamer laten overvliegen? De MAJBRITT kussenhoes heeft ook een neutrale achterkant, voor moest je even genoeg hebben van het uitgelaten gekwetter.

Een vleugje goud

Metalen accenten zijn een must als je je interieur een vleugje luxe wil meegeven. De messingkleurige SNOFSA klok maakt gegarandeerd indruk. Met de metaalkleurige wijzers en een diepzwarte wijzerplaat is deze klok een reden om in de ochtend goed gezind uit bed te stappen.

Ook de nieuwe TILLSYN zandloper, met zijn cilindrische vorm en de vloeiende goudkleurige korrels, straalt luxe uit en wekt nieuwsgierigheid op. Geef hem een plaatsje op je vitrinekast en laat je fascineren door hoe de tijd voorbijglijdt!

De MYRHEDEN wissellijst ten slotte kan gebruikt worden om je favoriete kleinigheden een plekje te geven. Het messingkleurige metalen draadrooster heeft twaalf klemmetjes waarmee je verschillende spulletjes kan ophangen. Onderaan de lijst zijn er enkele handige haakjes, waar je alles van sleutels tot schaar kan hangen.

Ontdek nog veel meer nieuwigheden in het IKEA persdossier.

Alle beelden in hoge resolutie zijn beschikbaar op de IKEA Media Gallery.