POÄNG in Design museum Gent

Op 3 september bouwen IKEA en Design museum Gent samen een feestje.

40 jaar terug ontwierp de Japanse designer Noboru Nakamura ‘POEM’, nu bij het grote publiek bekend als ‘POÄNG’. Dat mag gevierd worden.

De tijd heeft duidelijk uitgewezen hoe duurzaam de vormgeving van POÄNG is. Het frame is gemaakt uit vele lagen gebogen hout en draagt moeiteloos wie erin gaat zitten.

Kom het op 3 september in het Design museum Gent uitproberen.

Wil je een exemplaar in de wacht slepen. Kom dan deze zaterdag van 10u30 tot 17u30 naar Design museum Gent, neem plaats in de fauteuil en laat je op een ludieke en onverwachte manier fotograferen. Pen een verjaardagwens neer voor POÄNG en klaar ben je. De rest laten we over aan een professionele jury.

Onze collecties
Sabrina Requejo Commercial PR responsible, IKEA Belgium