Profiteer volop van je buitenruimte met IKEA

Zomer 2021

ZAVENTEM, 30 april 2021 – Nu de dagen stilaan langer en warmer worden, kunnen we haast niet wachten om met zijn allen terug buiten te vertoeven. Dit zowel om te werken, spelen, feesten en eten. Kortom, om buiten te leven! Om ook van je buiten een thuis te maken, deelt IKEA handige, betaalbare tips om jouw buitenruimte, groot of klein, om te toveren tot jouw droomplekje. Laat je inspireren en geniet zonder zorgen van een heerlijke zomer buiten.

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Gallery.

OOST WEST, TUIN BEST

Creëer een groene oase bij je thuis en waag je aan een nieuwe hobby: tuinieren. Niet veel ruimte buitenshuis? Bouw dan een plaatsbesparende verticale tuin of moestuin met een eenvoudig HYLLIS rek. Met deze stellingkast werk jij in de hoogte en heb je niet veel plaats nodig voor die weelderige stadstuin. Met de SENAPSKÅL kweekkas kan je bovendien je favoriete kruiden doen groeien bij je thuis. Buiten ontspannen doe je nadien in de BRUSEN zitbank met je favoriete drankje binnen handbereik op de TRANARÖ bijzettafel.

• TIP: Creëer verschillende hoekjes voor verschillende activiteiten. Leg een tapijt in de schaduw van je grootste planten en decoreer het met kussens zodat je buiten je ochtendyoga kan beoefenen. De SJÄLLAND bank op je terras is niet alleen aangenaam om op te zitten, maar kan ook dienen als fitnessapparaat.

> Klik hier voor meer nieuwe, terras essentials van IKEA

LA DOLCE VITA à la belge

Een verjaardagsfeest of een gezellige barbecue met het gezin gepland? Ook hiervoor weet IKEA je terras, balkon of tuin om te toveren tot een droomsetting. De GRILLSKÄR modules, een handige combinatie van houtskoolbarbecue en keukeneiland, zorgen ervoor dat je optimaal van zomerse etentjes kan genieten. De VIHOLMEN tuinset is dan weer een mooie én praktische oplossing om gezellig samen uren te tafelen. Heb je een kleinere buitenruimte, dan zorgt het opklapbaar TÄRNÖ tafeltje voor een zuiderse sfeer. Buitenpret verzekerd aldus, en dit zelfs tot in de vroege uurtjes dankzij de SÖLVINDEN led lampionnen op zonnecellen.

• TIP: Kies een origineel thema voor je stay-at-home party en plaats de multifunctionele GUNNÖN gazebo in je tuin om zo een extra “kamer” te creëren. Gebruik hem overdag als speelruimte voor de kinderen en tover hem ’s avonds om in een gezellige plek voor etentjes. Gezien de wisselende weeromstandigheden in België komt zo’n verplaatsbaar dak altijd van pas. Met de RUNNEN tuintegels installeer je bovendien een dansvloer in no-time.

> Klik hier voor meer nieuwe tuin essentials van IKEA

GEEN BUITENRUIMTE? VOLG DE ZON

Heb je geen buitenruimte thuis? Niet getreurd! Neem het FJÄLMOTT deken, koeltas, zonnetent en FÄLTMAL quillow (voor de koelere avonden) bij de hand, en ga naar je favoriete plekje om te relaxen en te genieten van een zonnige picknick. Als het weer echt niet mee wil, laat het dan de pret niet bederven en maak het even gezellig op de vloer van je woonkamer.

• TIP: Door combinatie van verschillende kleuren en texturen, breng je dat typische vakantiegevoel naar je thuis of picknickplek. Ga voor een eclectische samenstelling van kussens en plaids in verschillende materialen en patronen om comfortabel te zitten en zo lang mogelijk buiten te genieten. ​
    Parasolletje erbij en klaar!

> Klik hier voor ​ meer nieuwe, picknick essentials van IKEA

Voor productaanvragen, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:

Persdienst IKEA België
[email protected] ​