Stap binnen in de grenzeloze fantasiewereld van kinderen met de nieuwe producten van IKEA

De fantasie van kinderen kent geen grenzen. IKEA stimuleert hun verbeelding met nieuwe producten voor eindeloos veel speelplezier. Van een eigen droomhuis tot speelse opbergers die niet alleen ruimte maken om te spelen, maar ook graag een gezellig potje meespelen. De nieuwe producten zijn vanaf nu verkrijgbaar bij IKEA.

Fantasiewereld

Met de nieuwe HEMMAHOS collectie creëren kinderen hun eigen fantasiewereld. Alledaagse gebruiksvoorwerpen zijn omgetoverd tot gigantische knuffels. Van een oversized tandenborstel tot een (niet prikkelige) cactus. De vloerkleden met huisjesmotief en de bedhemel stimuleren kinderen om eigen werelden te verzinnen. Het pluchen HEMMAHOS speelgoed maakt deel uit van de "Let's play!" actie voor het goede doel. Voor elke verkochte pluchen knuffel schenkt de IKEA Foundation 1 euro aan projecten in de armste gemeenschappen ter wereld. De projecten zijn gericht op de ontwikkeling van kinderen en onderwijs, gelijke kansen en toegang tot sport- en spelactiviteiten.

Foodies in spe

Koken en bakken is nog een stuk leuker als je er ook uitziet als een echte chef. Met de TOPPKLOCKA schort en koksmuts meten de kids zich de juiste look aan en zijn ze meteen ook perfect uitgerust. Waar wacht je nog op? Samen in de keuken aan de slag gaan is dikke pret. Bovendien krijgen de minikoks zo interesse voor voeding en leren ze zelf de beste gerechtjes klaar te maken: de perfecte aanzet voor goede eetgewoonten in hun latere leven.

Van goed naar geweldig

Goede opbergers maken ruimte om te spelen, maar geweldige opbergers spelen gewoon mee. De nieuwe FLYTTBAR opbergers lijken net op echte koffers. Het idee voor de serie komt uit het Play Report van IKEA, waaruit blijkt dat mensen meer willen spelen. Opendoen, dichtddoen, uitpakken, inpakken, stapelen: FLYTTBAR, dat is gegarandeerd vele uren speelplezier én het helpt bij het opruimen.

Persdossier

PDF - 11 Mb