Start 2023 met stijlvolle verlichting en uitgesproken accessoires uit de nieuwe voorjaarscollectie van IKEA

Januari 2023

Zaventem, 10 januari 2023 - Januari staat helemaal in het teken van new beginnings. Het is een maand waarin we op de resetknop drukken en opnieuw het beste van onszelf willen geven. Begin het jaar met een frisse wind in je interieur en laat je inspireren door de verrassende voorjaarscollectie van IKEA. Combineer speelse designs met levendige, kleurrijke patronen om een gebalanceerde ruimte te creëren die je energie geeft en je ruimte doet herleven. Vaarwel rommel, hallo harmonie! De nieuwigheden zijn vanaf januari 2023 verkrijgbaar in de Belgische IKEA winkels en op IKEA.be.*

​Voor extra wooninspiratie, een volledig overzicht van de nieuwigheden alsook het verhaal achter de designs, bekijk het uitgebreide persdossier onderaan.

​Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

Persdossier: January News '23.pdf 10 MB

*Noot aan de redactie: neem een kijkje op IKEA.be voor de meest actuele productinformatie.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
​+32 2 709 15 19