Studeer & relax, BLÖKKEN @IKEA is de max!

Zaventem, 25 mei 2023 - Wie komende examenperiode een plek zoekt om te studeren én te relaxen, kan de komende weken terecht in verschillende IKEA winkels. Na de succesvolle editie in januari, organiseert IKEA België voor de tweede keer BLÖKKEN @IKEA. Een snelle duik in het ballenbad, een verfrissend ijsje of een verkwikkende powernap in een toegewijde chill ruimte, deze editie zet IKEA extra in op het welzijn van de studenten.

"Stay cool, Study @IKEA" is het motto van deze editie. Want wie met een fris hoofd studeert, studeert beter (pauzes nemen zijn gezond, zegt dit onderzoek). Daarom bieden IKEA Anderlecht, Gent, Hasselt & Wilrijk de studenten, net als tijdens de eerste editie van BLÖKKEN @IKEA, een inspirerende en koele studieplek aan in het restaurant (met WiFI en een onuitputtelijke bron van water en koffie). ​

En niet alleen dat: tussen twee hoofdstukken door kunnen studenten zich – afhankelijk van winkel tot winkel- uitleven in het ballenbad, een heerlijk verfrissend ijsje eten of - als het echt niet meer gaat - zich in een van de bedden leggen voor een schoonheidsslaapje.

Bij IKEA zijn we overtuigd dat een fris en uitgerust hoofd het beste pantser biedt tegen stress en druk van de hectische examenperiode. ​

PRAKTISCHE DETAILS

• IKEA Anderlecht
    • Tussen 22/05 en 17/06, doorlopend van maandag-zaterdag tussen 10u-19u ​
    • In samenwerking met studentenplatform Brik, reservaties verlopen via hen
    • Breaks: ballenbad, chillzone & gratis ijsje
  • IKEA Wilrijk
    • Tussen 30/05 en 29/06, doorlopend van maandag-zaterdag tijdens de openingsuren ​
    • In samenwerking met studentenplatform ​ Study 360, reservaties van studieplekken verlopen via hen ​
    • Breaks: ballenbad, chillzone & gratis ijsje
  • IKEA Gent
    • Tussen 30/05 en 9/06, doorlopend van maandag-vrijdag tussen 10u-19u ​
    • Inschrijven kan via de IKEA Family workshop tool
    • Breaks: chillzone & gratis ijsje
  • IKEA Hasselt
    • Tussen 30/05 en 09/06, doorlopend van maandag-vrijdag tussen 10u-19u
    • Inschrijven kan via de ​ IKEA Family workshop tool ​
    • Breaks: ballenbad, chillzone & gratis ijsje ​

Check IKEA.be voor meer details. ​ ​
Printen zal helaas niet mogelijk zijn op de locatie. ​

Voor meer informatie, neem contact op met:

Persdienst IKEA België
press.belgium@ikea.com ​
​+32 2 709 15 19

IKEA biedt goed ontworpen, functionele woninginrichtingsartikelen tegen betaalbare prijzen. IKEA werd in 1943 opgericht in Zweden en de IKEA Group telt vandaag 364 winkels in 30 landen. 158.000 medewerkers engageren zich voor onze visie om een beter dagelijks leven te creëren voor zo veel mogelijk mensen. De zorg voor mens en milieu maakt integraal deel uit van onze manier van zakendoen. IKEA ondersteunt permanent initiatieven die ondermeer kinderen en het milieu ten goede komen. IKEA is sinds 1984 in België actief en heeft 8 woonwarenhuizen: in Anderlecht, Arlon, Gent, Liège, Wilrijk, Zaventem, Hasselt en Mons. Sinds 2018 zijn de producten van IKEA België ook online beschikbaar op IKEA.be. In België telt IKEA meer dan 4.400 medewerkers.