Til jouw keukenstyling naar een hoger niveau met de nieuwe KRÖSAMOS collectie van IKEA

September 2022

Zaventem, 9 augustus 2022 - Met de nieuwe KRÖSAMOS collectie wil IKEA je inspireren om te zorgen voor de vruchten die de natuur ons biedt. Of je nu eten plukt uit je moestuin, van je terras, het bos of in een volkstuintje, deze stijlvolle collectie geeft je instant zin om zelf producten te plukken, te bereiden en te bewaren. De stijlvolle karaffen zijn ideaal om oliën op smaak te brengen en met de herfstkleurige weckpotten kan je groenten of fruit aromadicht bewaren, waardoor smaak en geur niet verloren gaan. Nog een pluspunt, deze collectie maakt je keuken helemaal Pinterest-proof ✨
​De collectie is vanaf september beschikbaar in de Belgische IKEA winkels en op
IKEA.be.

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

​Alle beetjes helpen

Je steentje bijdragen aan een beter milieu is vandaag belangrijker dan ooit. Met een aantal kleine aanpassingen in je keuken, kan je al een verschil maken. Ooit geprobeerd om zelf sap te maken van het fruit uit je tuin? Met de KRÖSAMOS-trechterset is het heel eenvoudig: doe bijvoorbeeld bessen in de zeef, pureer ze en vang het sap op in de roodbruine, glazen karaf en sluit deze af met de walnoten flessendop. Je voorraadkast zag er nog nooit zo stijlvol en kleurrijk uit.

​Aan tafel!

Een geslaagd etentje begint bij een mooi gedekte tafel. Kleed deze aan met de zwarte keramieken producten en creëer in een mum van tijd een restaurantgevoel. De diepe kom heeft een bijpassend bordje, dat ook als deksel gebruikt kan worden zodat de warmte niet verloren gaat. De grote serveerschaal geeft zelfs de meest simpele gerechtjes een luxe uitstraling. Maak de restaurantsfeer compleet door je olijfolie over te gieten in de stijlvolle karaf met bijbehorende schenkdop.

​Je gasten verwennen doe je zo

Het zwarte keramieken servies past perfect bij de roodbruine tinten van de linnen en katoenen placemats en handdoeken. Zorg voor een finishing touch met de nieuwe servetten en schep je zelfgemaakte gerechtjes op met de nieuwe zilverkleurige opscheplepels. Natuurlijk gaan jouw gasten niet met lege handen naar huis. Geef ze zelfgemaakte confituur mee in de kleurrijke weckpotten, verpakt in een bijpassend papieren zakje met een handgeschreven label. Glimlach gegarandeerd!

Voor extra wooninspiratie, een volledig overzicht van de nieuwigheden alsook het verhaal achter de designs, bekijk het uitgebreide persdossier hieronder:

Persdossier - KRÖSAMOS.pdf 4 MB

Alle producten met een 'IKEA green dot' zijn gerecycleerd of gemaakt van hernieuwbare ​ materialen. Zo is het gemakkelijker dan ooit om betaalbare en duurzame, hoogwaardige inrichting te vinden.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
​+32 2 709 15 19