Winters wegdromen met de IKEA VINTER collectie

Nu de dagen weer wat korter worden, is het toegestaan om alvast stiekem weg te dromen bij het zien van de nieuwe IKEA VINTER collectie. De eindejaarsperiode is er om samen te zijn met familie en vrienden. Helaas hoort hier ook de nodige ‘prep-stress’ bij, waardoor de feesten je voorbij schieten zonder dat je er ten volle van kan genieten. Daarom wil IKEA jou helpen om het dit jaar eens anders aan te pakken. Met de nieuwe VINTER collectie biedt IKEA alles om van jouw eindejaar de mooiste tijd van het jaar te maken. Van koekjes bakken tot samen cocktailfeestjes organiseren en bedden klaarzetten voor (onverwachte) gasten. IKEA heeft aan alles gedacht zodat jij de periode zonder stress doorkomt en zo de mooiste eindejaarfeesten tevoorschijn tovert.

De stijlen voor dit eindejaar

De IKEA VINTER collectie heeft zoals altijd traditionele Zweedse invloeden, en haalt zijn inspiratie deze winter meerbepaald uit de folklore van het einde van de 19de eeuw. We sluiten de eenvoud in de armen, met authentieke warme materialen als garen, wol, leder, linnen, vilt, echt hout en metaal. Met achter elke hoek traditionele motieven en prints. En naast gedempte naturelle tinten zijn ook de kerstkleuren bij uitstek, rood en goud, present.

De VINTER collectie biedt alles van decoratie tot verlichting, textiel, eetgerei en toppers uit het assortiment Koken & Eten. Ze heeft alles om je woning dit jaar buitengewoon uitnodigend aan te kleden.

Je keuken wordt een bakpaleis

Ben je benieuwd of de koekjes dit jaar zullen lukken? Stressen hoeft niet! Laat je inspireren door het moment, nodig je vrienden uit voor kerstpret in de keuken en sla samen aan het bakken. Ga voor die zelfgemaakte look en zelfgebakken smaak. Koekjes hoeven geen culinaire precisiewerkjes te zijn.

Feestjes draaien om de sfeer, niet om perfectie

Zet de meubels uit de weg, hang versiering en maak plaats voor een charmante avond. Installeer een bar en een tafel vol hors d'oeuvres voor het feestje van het jaar. Vrienden, gezelligheid, eten en drinken: laat je gaan en geniet van de avond.

Met kerst moet het kunnen: maak in de hal of in de gang het perfecte plekje voor wie blijft slapen. Ingrediënten: warm textiel, opklapbare bedden en knusse verlichting. Een vijfsterrenhotel is niet nodig om lekker te slapen.

Geen zorgen, geen nood aan perfectie, gewoon genieten van elkaar.

Laat je helemaal onderdompelen in de IKEA kerstsfeer en blader hier door het VINTER persdossier.

VINTER persdossier

PDF - 3.9 Mb