Zorg voor nieuwe energie in huis met de lentecollectie van IKEA

February News

Wanneer de dagen lengen en de lentezon zich steeds vaker laat zien, krijgt ons energiepeil een boost en staan we te popelen om ons interieur lenteproof te maken. Elegant minimalisme met simpele vormen en ongecompliceerde lijnen is de rode draad doorheen de nieuwe IKEA voorjaarscollectie waarbij zowel het lichte kleurenpalet als de nabijheid van de natuur (gebruik van bamboe, berkenhout en rotan) zorgen voor nieuwe energie in huis. De lentecollectie is vanaf februari beschikbaar in de Belgische IKEA winkels en op IKEA.be.

Alle beelden in hoge resolutie zijn beschikbaar in de IKEA Media Gallery.

Sta eens lekker vroeg op en verras je dierbare met ontbijt op bed op de VÅRFINT serveerplaat. Bamboe en rotan werden in een mooi visgraatmotief geweven en de handige ronde hendels zorgen ervoor dat je de plateau overal kan meenemen. Start vervolgens vol energie je werkdag, en dit gewoon vanuit bed dankzij de handige BJÖRKÅSEN laptopstandaard. Van een flexibel home office gesproken! De allerkleinsten mogen intussen nog even verder snoezen onder een 100% katoenen LEN dekentje, terwijl jij alles kan volgen via de stijlvol en praktische UNDVIKA babymonitor.

Story image

Het eigentijdse grafische patroon op het RÖDASK vloerkleed zorgt voor een warme, toch moderne look in je leefruimte. Het tapijt is jacquard-geweven uit een mix van katoen en katoen-chenille afkomstig uit duurzamere bronnen. De perfecte finishing touch om je leefruimte stijlvol af te werken, zeker in combinatie met de relax LINNEBÄCK stoel die het resultaat is van een nauwe samenwerking tussen de IKEA ontwerpers en klanten.

Breng de natuur naar binnen met de nieuwe IKEA familie van keukenfronten en -deuren in donker hout. De SINARP deuren uit een rijk bruin eikenfineer sluiten perfect aan op de HASSLARP deurtjes, waarbij het chevron patroon op een verrassende manier meer karakter aan je keuken geeft. Kwaliteit en oog voor detail maken zo van je keuken de ultieme stek om een gezellige avond door te brengen. Voeg je graag een blikvanger toe, hang dan de ÄLVSTARR lamp aan het plafond om een design statement te maken. Komen je kasten stilletjes aan vol te zitten? Zet dan de muren aan het werk! Dankzij de rails, haken, opbergers, katoen-hennepmix tassen en meer, maakt NEREBY het eenvoudig om je keukenbenodigdheden op te bergen en binnen handbereik te houden.

Story image

Ontdek de volledige voorjaarscollectie in het uitgebreide persdossier hieronder:

Persdossier - February News IKEA Press file_February News_BE.pdf - 6 MB

Voor productaanvragen, contacteer [email protected].

​Voor meer informatie, neem contact op met:

Persdienst IKEA België
​+32 2 709 15 19