Zweden flirt met Brazilië in nieuwe tijdelijke designcollectie TILLFÄLLE ​

IKEA Gent, Hasselt & Mons brengen met TILLFÄLLE Brazilië bij je thuis

De nieuwe collectie TILLFÄLLE is een combinatie van Zweeds en Braziliaans design en omvat speelse meubels, tropisch textiel en kleurrijk servies. De tijdelijke collectie is vanaf februari 2016 verkrijgbaar in IKEA Gent, Hasselt en Mons.

Bonte, kleurige patronen en Scandinavisch minimalisme: IKEA combineert het beste van twee werelden in de tijdelijke collectie TILLFÄLLE. Laat je inspireren door de eenvoud van Zweden en het speelse van Brazilië. Ook al kennen de twee landen vele overeenkomsten in design en architectuur, met deze nieuwe designcollectie viert het woonwarenhuis juist het verschil tussen de Zweedse en de Braziliaanse leefstijl. Voor de nieuwe meubels, textiel en servies reisden de nieuwsgierige ontwerpers van IKEA af naar São Paulo en kwamen terug met koffers vol ideeën. Het resultaat zijn de TILLFÄLLE producten die vanaf februari 2016 in gelimiteerde oplage verkrijgbaar zijn bij IKEA Gent, Hasselt en Mons.

Persdossier

PDF - 3.9 Mb