#Allebeetjeshelpen: 7 IKEA producten onder 7 euro om thuis energie te besparen

ZAVENTEM, 22 november 2022 – Zelfs met kleine ingrepen kan je het leven thuis energiezuiniger maken en beter nog, deze ingrepen hoeven helemaal niet duur te zijn. IKEA deelt hieronder 7 praktische producten onder 7 euro die je helpen om thuis energie te besparen op een eenvoudige en betaalbare wijze. Meer tips & tricks vind je op
IKEA.be.

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

ELKE GESPAARDE DRUPPEL TELT 💧

Met de budgetvriendelijke ÅBÄCKEN sproeikop (€4,99) voor de wastafel kan je tot 95% water besparen in de nevelstand en 66% in de sproeistand. Doordat je minder water verbruikt, bespaar je bovendien op de energie die nodig is om het water te verwarmen. Want je hebt heus niet zo veel water nodig voor je tanden te poetsen. Het aparte persbericht rond ÅBÄCKEN lees je hier. ​ ​

EN TOEN WAS ER (SFEER)LICHT

​De energiezuinige SOLHETTA led-verlichting (€2,29) heeft een levensduur van circa 25.000 uur en verspreidt een aangenaam warm, wit licht waardoor de natuurlijke kleuren van de kamer goed tot hun recht komen. Creëer extra sfeer tijdens de feestdagen met de decoratieve VISSVASS led-lichtjes (€5,99) die handig op te laden zijn met de oplaadbare LADDA batterijen. ​

MAAK KENNIS MET HET DROOGREK 'JÄLL'

JÄLL (€6,99) is een licht, draagbaar droogrek om kleding te drogen op een energie-efficiënte manier. Geschikt voor binnen en buiten. En gemakkelijk op te bergen na gebruik. ​

EEN GRAADJE LAGER

Ook door de verwarming een graad lager te zetten, bespaar je aan verwarmingskosten. Met de THORGUN plaid (€3,50) van gerecycleerd polyester en de SKOVELSJÖN pantoffels (€2,50) trotseer je de kou en maak je het extra gezellig op koude winteravonden. ​

OP ELK POTJE PAST EEN DEKSEL

Wil je op eenvoudige wijze energie besparen tijdens het koken? Door het ANNONS deksel (€6,99) op de pan te houden gaat er minder warmte verloren, kookt het water sneller én gaat er geen water verloren. ​

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
[email protected] ​