Budgetvriendelijke interieurtips van IKEA voor een stijlvolle & serene badkamer

​Zaventem, 28 maart 2023 - Het creëren van een trendy en rustgevende badkamer was nog nooit zo simpel. Door het volgen van de eenvoudige en budgetvriendelijke tips van IKEA, maak je van je badkamer een stijlvolle oase van rust waar je heerlijk kan ontspannen na (of voor) een drukke dag. De getipte producten zijn verkrijgbaar in alle Belgische IKEA winkels en op
IKEA.be.

​Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

OPGERUIMD STAAT NETJES

Een ordelijke badkamer is niet alleen gemakkelijker schoon te houden, maar zorgt ook voor rust in je hoofd. Zorg dat alles een vaste plek heeft en investeer in opbergbakjes of manden om je producten netjes te organiseren. Ook draaiplateaus, deur- of douchehangers en hoekbakjes zijn enkele van de vele budgetvriendelijke producten die bijdragen aan een meer ontspannen en esthetisch aantrekkelijke badkamer.

1. UPPRÄMEN opbergmand, €19.99
  2. BLECKSJÖN douchehanger, €14.99 (vanaf april 2023)
  3. ENHET draaiplateau, €10.00
  4. GODMORGEN opberger, €7.99
  5. ÖBONÄS wandplank met zuignap, €3.99

DE MUST-HAVES

Een serene badkamer hoeft geen saaie badkamer te zijn. Met deze nieuwe én betaalbare accessoires wordt je badkamerbezoek net dat tikkeltje (ont)spannender 🛁

1. VAPPEBY waterbestendige speaker, €12.99 (vanaf april 2023 + meer info hier)
  2. BASTUA kimono, €29.99 (limited edition)
  3. PRAKTPORTLAK schrob handschoen, €3.00
  4. DVÄRGHYACINT schrobband, €4.99
  5. SILVTJÄRN zeeppompje, €11.99

CREËER EEN MEER GROENE BADKAMER

Met de volgende tips kleurt je badkamer letterlijk en figuurlijk groen! De geselecteerde badkameraccessoires dragen elk op hun manier bij aan een meer duurzame ruimte: van planten die helpen bij het zuiveren van de binnenlucht, tot de waterbesparende sproeikop en herbruikbare wattenschijfjes.

1. ÅBÄCKEN waterbesparende sproeikop, €4.99 (+ zie ook persbericht)
  2. ÅKERRÄTTIKA wasbare wattenschijfjes met zakje, €4.99
  3. DYPSIS LUTESCENS goudpalm, €29.99
  4. VOXNAN plafond-/handdouche met geïntegreerde onderlegring
    ​(waardoor de waterstroom precies goed blijft), €139.00

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
​+32 2 709 15 19