Haal de zon in huis met deze nieuwe IKEA producten

Nieuw bij IKEA

Het belooft de zonnigste herfst ooit te worden. IKEA lanceert namelijk een heleboel vrolijke, nieuwe designproducten. Geef de herfst kleur met stralende tapijten, swingende stoffen en bloemrijk servies. De ultieme remedie tegen een herfstdip. De nieuwe producten zijn vanaf nu verkrijgbaar bij IKEA.

Goed gevoel

Van de RAVNSÖ en HALVED vloerkleden krijg je gegarandeerd een goed gevoel. Niet alleen omdat deze vrolijke tapijten zelfs de meest druilerige herfstdag kleur geven, maar ook omdat IKEA de wevers uit India een betere toekomst geeft met eerlijke lonen, een goede werkomgeving en veilige hulpmiddelen.

Last van de herfstblues? Met de swingende stoffen van IKEA gaat de zon weer schijnen. DAGGSKÅL, DVÄRGBJÖRK, NATTGLIM, ORANGELILJA en PIPDÅN bieden meters mogelijkheden. Wat dacht je van gordijnen, een kussenhoes of een nieuw kleedje?

Nog een keer omdraaien

Is het buiten nat en koud? Blijf nog even lekker liggen onder het ROSENRIPS beddengoed. Designer Eva Lundgren haalde de inspiratie voor het patroon uit een lokaal museum met Zweeds textiel uit de 16e eeuw. Het romantische beddengoed is gemaakt van 100 procent katoen van meer duurzame bronnen.*

De TARVA  bedbank is overdag een bank en transformeert ‘s avonds moeiteloos in een tweepersoonsbed. Handig voor kleine ruimtes dus! De designers gingen terug naar hun Zweedse roots door massief onbewerkt grenen te gebruiken.

Extra opbergruimte nodig in de slaapkamer? Benut de ruimte onder je bed. Met de knappe RÖMSKOG bedopberger van rotan en katoen zijn al je spullen uit de weg, maar toch bij de hand. Dankzij de handige rits blijven je spullen bovendien stofvrij. Ideaal voor kleding!

Folklore servies

Op het nieuwe FINSTILT servies raak je nooit uitgekeken. Elk stuk heeft een ander patroon, geïnspireerd door folklore en klassieke Zweedse Kurbit schilderijen uit de 18e eeuw. Met de bloemrijke borden, schalen en kopjes geef je de eettafel deze herfst een zomerse touch.

Voor nog meer herfstinspiratie en nieuwe producten, bekijk het persdossier hier.

*Onder 100 procent katoen van meer duurzame bronnen verstaat IKEA katoen van planten die geteeld zijn volgens de richtlijnen van Better Cotton, door katoenboeren die werken volgens Better Cotton en duurzamer geproduceerd katoen uit de Verenigde Staten volgens bijvoorbeeld het e3 Cotton Program.

Sabrina Requejo Commercial PR responsible, IKEA Belgium